fredag 4 februari 2011

friday i'm in love,

Det blev en sen arbetsdag idag, jag var inte på jobbet innan kvart i nio i morse och slutade därför inte heller innan kvart i sex. Det är ändå en viss känsla att gå hem så sent när det är släckt och låst på alla kontor och helt knäpptyst i korridorerna. Det har varit en bra arbetsvecka, jag har lärt mig mycket nya saker och fått en liten dos av självförtroende känner jag.

Imorgon fyller jag år. 21 år. Herregud, nu är man verkligen vuxen. Det känns lite konstigt faktiskt, jag har inte alls födelsedagskänslan i kroppen. Kanske beroende på att jag inte ska träffa min familj imorgon. Vi ska kalasa på söndag istället och firar både mig och min syster som fyllde 23 tidigare i veckan. Istället ska jag titta på fotboll med Fanny, Dalsjöfors spelar sin första träningsmatch mot det lag som kom tvåa i Söderettan förra säsongen. Sedan ska vi laga tre-rätters Frida, Fanny och jag, dricka vin och ha det trevligt. En lite lagom födelsedag helt enkelt.

Inga kommentarer: