lördag 12 februari 2011

lördagmorgon,

Jag kan inte sova på helgerna längre. I morse sken solen in genom fönstret när jag vaknade, yes tänkte jag, nu måste klockan vara mycket. Jag rullade runt och kikade på urtavlan. 8.10. Suck. Men jag gick och la mig halv elva igår kväll så om man tänker efter har jag ändå sovit nästan tio timmar. Igår var en lång dag, jag åkte till jobbet tio i sju och kom hem klockan sex. Med ett djävulsk skoskav och en hungrande mage kan jag meddela att jag inte var på mitt bästa humör. En kvart senare kom min systers sambo och hämtade mig, vi åkte till Ica Maxi och systemet, lagade mat och inväntade Mia som skulle komma hem från sin löprunda. Sen blev det På spåret och M.I.G resten av kvällen och en tidig sänggång för min del alltså.

Idag skiner solen - njut!

Inga kommentarer: