onsdag 2 februari 2011

uppdatering,

Igår var en bra dag. Vi var på brandutbildning på jobbet, det var riktigt häftigt. Jag släckte en eld för första gången i mitt liv. Det är väldigt nyttigt att gå sådana kurser märkte jag, det finns mycket som man inte har koll på. På kvällen var jag effektiv och handlade mat, tvättade, lagade mat och diskade. Det känns alltid skönt att vakna upp nästa morgon när man har ordnat sådana saker.

Idag hade varit några män här och spolat min golvbrunn med högtryckstvätt. Resultatet? Det luktar avlopp i hela min lägenhet. Mysfaktor hög. Men jag är inte bitter! Man kan i alla fall duscha igen. Hoppas jag. Nu ska jag gå till Ica Maxi och hämta ut mina skor som har kommit! Sedan ska jag laga gulaschsoppa och kanske, kanske ge mig ut på en löprunda.

Inga kommentarer: