torsdag 24 februari 2011

inspiration,

Jag har varit på kurs hela dagen idag. Jag hade inte så höga förväntningar innan men nu efteråt känner jag mig lyckligare och mer inspirerad än jag gjort på mycket länge! Utbildningen var helt fantastisk, det var för ett trycksaksprogram som heter InDesign. Vi jobbar en hel del med det på jobbet via olika former av publikationer. Jag har också halkat in på den banan det senaste och har tyckt att programmet är så komplicerat och passade därför på att gå kursen nu när den hölls på jobbet och jag ångrar det som sagt inte en sekund. Jag har lärt mig så mycket och dagen flög förbi. Jag vill också tillägga att jag verkligen jobbar på en underbar arbetsplats där man erbjuds så mycket möjligheter till utveckling och jag är så tacksam för att jag fått chansen!

Hoppas att din dag varit lika lyckad som min!

Inga kommentarer: