måndag 5 maj 2008

allt det bästa till dig min vän, allt det bästa till dig

Måndag och slut på ledigheten men en ganska behaglig dag ändå. Slutade tidigt så begav mig till körskolan och pluggade teori efter skolan, jag tror att det börjar närma sig nu. Efter att ha spenderat ca timmen framför datorn åkte jag hem och började ladda inför kvällens match. Det gjorde jag genom att sova alldeles för länge så jag sedan fick otroligt bråttom med att packa, äta och dylika saker. Det var en ganska trevlig match måste jag säga, jämn men trevlig. Jag antar att publiken tyckte våra smickrande röda tröjor i storlek XL som hade fallskärms-effekt, lyfte hela matchen.

Jag vill egentligen bara säga tack.
För att ni finns.

2 kommentarer:

elin sa...

Yeah! Bästa spelare, jag var värsta stolt när jag såg det i tidningen :)

Anonym sa...

oja, hetaste tröjorna ;)
men du va grym ju! :D