onsdag 7 maj 2008

du skulle bara bli kyss 47

Jag hade sovmorgon till elva idag vilket var väldigt behövligt kände jag. Hade rättskunskap och det var en otroligt intressant lektion måste jag säga. Alla tror att jag är ett ig-barn och vi fick sluta en halvtimme tidigare. Efter att ha petat i mig ytterst lite av Bäckängsgymnasiets sprödbakade fisk var det dags för svenskalektion som blev väldigt oseriös för min egen del. Ja, det fanns ju andra som jobbade och gjorde vad de skulle. Tänkte pluggat teori efter skolan men efter att ha blivit underkänd på två test gav jag upp och åkte hem. Ikväll blir det troligtvis grillning i Annelundsparken med folk från k-klassen. Jag känner inte dessa människor så värst bra men det kan säkert bli trevligt ändå.

Imorgon är det studiedag vilket är gryymt fint!

Åh, dessa tankar.

1 kommentar:

elin sa...

Det är inte så mycket fisk i den fisken.