söndag 18 maj 2008

how many special people change

Nu ligger jag efter med bloggandet så jag får göra en kort sammanfattning av helgen. Fredagkvällen tillbringades tillsammans med Jossan, Mia, Melissa och Sofia. Först gick vi till Stadsteatern och tittade på estettvåornas kulturnatta. Det var helt sjukt bra verkligen. De spelade typ bäst låtar bl a Samson, 156 och Hide and Seek. Ja, tårarna var nära. Efter denna fantstiska upplevelse inhandlades det mat och hyrdes film. Vi åkte sedan till Sofia och lagade mat och tittade naturligtvis på filmen.

Igår hade vi bortamatch i Växjö mot Öster. Lite lagom lång resa sådär. Vi spelade i alla fall oavgjort 1-1. Det var bra även om vi var det bättre laget. På kvällen åkte jag till Mia och vi hade lite deeptalk och spanade OC. Mycket trevligt. Mamma åkte till Schweiz i morse, hon ska vara borta i en vecka.

Idag ska jag plugga hela jävla dagen. Har inlämning i historia imorgon som jag har skrivit typ en sida på. Så ja, det blir spännande att se resultatet om några timmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

gaaah så jävla bra va det! helt sjukt :)
det va mys igår :)