torsdag 15 maj 2008

och stackars satar som du och jag

Det var en mycket kort skoldag men väldigt intensiv dock. Vi hade nationella i engelska, läs- och hörförståelsen. Jag var med i stödgruppen pga jag inte hör lika bra som alla andra och då pausade de bandet och grejer, det var ganska gött faktiskt. Lite väl segt kanske men. Det kändes ändå som att det gick ganska bra och det känns typ underbart att det är över nu. Efter skolan var jag, Linn och Lisa lite kulturella och vi spanade först in Pinochio och sedan den omtalade kaninen som man har placerat i Stadsparken. Efter denna rundvandring i Borås begav jag mig till körskolan för att plugga teori. Jag klarade äntligen slutprovet och repetitionen så jag bokade uppskrivningen. Fanns dock inga tider innan tidigast 16 juni så ja, mitt körkort lär ju dröja hela sommaren. Jag visste att det var långa väntetider nu, men inte riktigt så långa kanske. Känns jävligt surt om jag ska vara ärlig. Men å andra sidan har jag bara mig själv att skylla. Nu ska jag plugga, looking forward to it.

Inga kommentarer: