söndag 4 maj 2008

det måste vara nåt fel på er

Hela fem dagar har det gått sen jag bloggade sist, det är verkligen inte likt mig. Det beror antagligen på bristande motivation då jag har märkt att de flesta av mina blogg-vänner har börjat svika mig med allt sämre uppdatering på sina bloggar. Vad händer undrar jag? Men, ensam är stark som man brukar säga så jag tänker då inte sluta upp med denna sysselsättning.

Så, när inledningen är avklarad kommer vi till punkt två som genast blir klurigare. Vad ska jag skriva och vad har hänt. Jag orkar inte med att skriva någon slags summering av de senaste fem dagarna men jag kan säga att det var fem ganska så bra dagar. Inte sådär jättebra, så att man bara blir helt lycklig av att tänka på dem, utan bara bra.

Igår åkte jag till Göteborg med mamma och syster, vi plockade även upp Lina på vägen till stan eftersom hon också skulle besöka staden. Väl i Göteborg letade vi febrilt efter ett par nya fotbollsskor till mig, men sökandet var utan resultat. Men, till slut inhandlades ett par på impuls och vi begav oss till Åbyvallen där a-laget skulle spela match mot Jitex och jag skulle sitta på bänken. Lördagen.

Inga kommentarer: