tisdag 27 maj 2008

"tänk på din mamma"

Dagen bjöd på mycket smått och gott (tanten i mig is still going strong). Morgonträning där hela sex personer deltog, mycket imponerande. En franskaredovisning, en engelskalektion där vi fick reda på betyget på både våra litteraturprojekt och uppsatser från NP samt ett betygssamtal i idrott stod sedan på schemat. Dagens höjdpunkt hämtas utan tvekan från idrottslektionen där Lisa totalt knäckte en person i våran klass. Ja, jag tror inte att någon kunde hålla skrattet borta. Jag råkade helt oplanerat träffa på Tina utanför Bäckäng, något som förgyllade dagen ännu mer. Kvällen bjuder på plugg hela kvällen lång (kanske tom natten om jag har tur), en liten härlig inlämning i historia som ska lämnas in på torsdag. Det är hög tid att börja nu känner jag. Nu ska de skrivas historia!

Inga kommentarer: