måndag 17 augusti 2009

any way you want it that's the way you need it,

Så var det återigen måndag och min flytt till Växjö kommer närmre i takt med att ångesten växer. De flesta av mina vänner som också ska fortsätta studera skrivs in på diverse universitet och högskolor i veckan som kommer. Själv får jag vänta till den 1 september, men inte mig emot. I helgen har det bara blivit fotboll. I lördags hade b-laget bortamatch och igår tillbringades stora delar av dagen i en buss då a-laget hade bortamatch i Karlstad. Ingen speltid för min del, men det gjorde inte så mycket eftersom vi dels fick käka hotellfrukost och thai, samtidigt som det blev min sista långa resa med a-laget.

Veckan som kommer ser bra ut. Det tuggar på som vanligt med träning och matcher fram till torsdag, då mor och far beger sig utomlands vilket innebär eget hus och bil i en vecka. På lördag smäller det (förhoppningsvis inte på vägen) då vi packar in oss i bilarna och styr kosan mot Stockholm och Coldplay. Jossan kommer hem på besök i helgen också, tyvärr hinner jag inte träffa henne utan det får vänta till veckan efter. Hon är mycket saknad.

Inga kommentarer: