tisdag 25 augusti 2009

coldplay och sthlm,

I helgen begav vi oss alltså till Stockholm för att titta på Coldplay. Konserten var helt magisk, Coldplay var i sin bästa form och likaså de 30.000 åskådarna på Stockholms Stadion. Folk sjöng med i varenda låtrad och när samtliga på arenan gör vågen med lysande mobiltelefoner var känslan euforisk. Tyvärr var inte ståplats det optimala för mina 163 cm så sikten var inget vidare, men vad gjorde det när man kan lyssna. Söndagen tillbringades sedan i Stockholm stad där shopping stod på schemat. Vi återvände mot Borås vid fem-tiden på eftermiddagen. Det var en mycket bra helg! Det lär nog dyka upp lite bilder här senare.

I övrigt så börjar min flytt till Växjö närma sig, närmare bestämt på lördag går flyttlasset. Det känns nervöst, men nu är jag faktiskt lite mer positivt inställd till det hela än jag varit tidigare. Det kan nog bero på att många jag känner har börjat skolan nu och verkar stortrivas. Vi får hoppas att jag får en liknande upplevelse.

Snart ska jag bege mig till staden för att ha en liten reunion med klassen på Viskan.

På återseende.
Karre.

Inga kommentarer: