torsdag 13 augusti 2009

i was walking down a one way street,

Det börjar bli allvar nu! Jag fick nyss ett brev från Växjö Universitet med lite info angående skolstarten, men även ett brev från våra blivande faddrar som ska hålla i nollningen. Jag blev rädd. Inte nog med att man ska pröjsa 250 riksdaler man ska även gå på middag med historiskt tema och dra iväg på äventyr i kläder som man gärna vill offra. Det värsta av allt är jag är tvungen att följa med på dessa "äventyr" på grund av att jag inte känner en jävel och vill undvika att sitta hemma framför facebook varenda kväll. Vad har jag gett mig in på är min stora fråga. Jag börjar få samma känsla som jag hade för en fyra-fem år sedan när Västgöta drog igång.

(jag är fullt medveten om min negativa inställning)

3 kommentarer:

MR sa...

utan västgöta kanske vi inte käntvarandra även om jag kanske var en bitch ;)

det komme rgå galant :)

Juan sa...

Nollning ar jatte roligt sa lange du gar in for det och vill vara med kommer det vara en av de roligaste upplevelserna i livet och du kommer lara kanna nya manniskor m.m. jag lovar det kommer bli grymt kul...
Sa var det for mig i alla fall och manga andra jag haller tummarna for dig massa kramar

mia sa...

Jag är säker på att det kommer gå jättebra och vara riktigt roligt :)