fredag 7 augusti 2009

nyfiken som jag är,

Jag läste på Jasmines blogg att hon hade skickat sms till 118100 för att se vad de skrev om hennes blogg. Naturligtvis var jag tvungen att göra samma sak och svaret blev följande:

"Tjejen som startade bloggen http://ingemarson.blogspot.com heter Karin och hon är en trevlig tjej med glimten i ögat. Hon startade bloggen mest för sin egen skull, men sen när hon märkte hur många som läste hennes blogg så tyckte hon att det var kul med uppmärksamheten. Hon har många vänner som önskar att de var i hennes kläder."

Jag är nog ganska nöjd med det svaret faktiskt!

6 kommentarer:

Lisa sa...

Du kommer kanske inte tro det, men din klasskamrat Lisa Andersson (kommer du ihåg henne?) har börjat blogga igen! Hehahahoho. Hon är dock förgrymmad för det går ej att styckeindela. Vad tror du om Göteborg på onsdag?

karin. sa...

Woho! ja, svagt minne av ett rött hår och ett stort leende. vad är adressen dååe? haha, oh no! nja, ons kanske går. får åka på em isf..

JasmineLinde sa...

Haha, vad roligt :) Jag förstår att du är nöjd med ditt svar!

Och när flyttar du förresten? Är datumet bestämt :(

karin. sa...

haha ja!

jadu, i slutet på augusti skulle jag tro. så det är väl två-tre veckor kvar..!

JasmineLinde sa...

Herregud.. Inte alls långt kvar ju! Glöm inte skriva datum så att man vet ;)

sophia J. Wennersten sa...

Vi fick nästan samma svar! :D