tisdag 11 augusti 2009

scrubs,

Mina dagsrutiner som ledig har ändrats de senaste veckorna vilket innebär att det blir sena kvällar (nätter) och långa sovmorgonar. Då folk som har lite mer aktiva liv och jobbar, börjar droppa av från diverse communityn runt elva-halv tolv har teven blivit min nya vän. Det har inneburit att jag har upptäckt en ny serie, nämligen Scrubs. Eller ny och ny, jag har kikat på den tidigare men inte riktigt fastnat. Annat är det nu då TV6 klockan 23.20 är dagens absoluta höjdpunkt. Jag sitter och kväver skratt-attacker gång på gång och njuter av den halvtimmeslånga underhållningen. Så om ni inte har något annat för er, TV6 klockan 23.20.

2 kommentarer:

Sanne sa...

Men Karin!!! Att du inte lärt dig hur bra Scrubs är förrän nu! När går flytten till Växjö? :)

karin. sa...

haha, jag vet, det är synd och skam! jadu, om två veckor ungefär :)