tisdag 11 augusti 2009

fina vänner och fotboll,

Efter att ha varit relativt inaktiv som bloggare det senaste tänkte jag nu bjuda på lite upplysningar angående mitt liv (även om det inte händer så mycket). Helgen bestod till stora delar av fotboll då både A-laget och B-laget hade match. Som bänkad i förstalaget måste man även ställa upp och spela med andralaget, även om det inte gör mig något då jag trivs väldigt bra i den divisionen. Resultatet från de båda matcherna är något som vi alla nu har lagt bakom oss. Övrig tid av helgen tillbringades tillsammans med min barndomsvän sedemera bästa vän Magdalena. Vi lagade mat, körde bil med nervevade rutor och röjde stadens gator.

Igår var en sådan dag då man verkligen inser hur mycket man älskar sina vänner. Först träffade jag Lisa för första gången sedan studenten (skamligt!) och vi tog en mycket mysig fika där vi provade på nya kaffesorter i Borås stadspark. Jag återvände hem och genomförde kvällens träningspass för att sedan träffa Lina och ha lite kvalitetstid med henne. Kändes som om det var år och dar sedan vi fick sitta ner och diskutera livet. Men det är alltid lika skönt att få ur sig en massa skit som hon mer än gärna tar del av och analyserar.

Uppladdningen för Coldplay den 22 augusti har nu påbörjats och jag är taggad till tusen! Även om jag inte kommer vara med det gäng som köar för att få platser längst fram (då jag är övertygad om att jag kommer bli ihjäl-klämd om jag härjar där framme), så ska det bli sjukt kul. En visit till Stockholm sitter alltid på sin plats.

2 kommentarer:

Boije sa...

Glöm inte att komma hit meeeeeed!

karin. sa...

klaaaart vi inte glömmer deeeet!