fredag 2 januari 2015

2015,

Så var det återigen ett nytt år med nya möjligheter! Nyårsafton tillbringade jag i Borås tillsammans med Josefine som är en av mina barndomsvänner, hennes sambo och tre vänner till dem. Vi hade supertrevligt! Vi åt trerätters middag, drack champagne på tolvslaget, tittade på raketer och spelade sällskapsspel. Jossan och hennes sambo bor uppe på en höjd så vi såg ut över nästan hela Borås vid tolvslaget - det var väldigt fint. Överlag var det en jättefin kväll och jag kom hem vid tjugo över tre. Tack och lov tog vi det ganska lugnt med alkoholen så det blev ingen tung bakisdag igår.
 
Jag ägnade dagen framför teven ändå dock. Först tittade jag och mamma på Sound of Music (det tog över tre timmar!), jag har aldrig lyckats se hela musikalen tidigare så det här var en perfekt dag för det. Utöver det såg jag tre Premier League-matcher (!), det gick dock inte alls bra för mitt United.
 
Kort och gott - två bra nyårsdagar. Imorgon ska jag förmodligen åka en sväng till Jönköping, mamma och pappa ska ha en massa folk här och jag vill inte gärna vara i vägen. Jag tänkte försöka hinna med att klämma in ett cirkelfyspass och få lite plugg gjort!

Inga kommentarer: