fredag 10 april 2009

Det stora glädjeruset efter utskriften av projektarbetet har nu lagt sig aningen. Spelade match idag, årets första tävlingsmatch. Vi vann med 4-0 (?). Jag tror att det var så i alla fall. Jag har insett att min glädje kommer med solen. Ju mer sol, desto mer glädje.

Imorgon är det påskafton. Hur kvällen kommer spenderas är inte riktigt bestämt ännu. Antingen blir det utgång i Göteborg med en god vän och goda vänner till henne, eller så blir det en hemmakväll med mor och far. Ni tycker antagligen att valet är ganska givet, man sitter inte hemma med sina föräldrar på påskafton när man är nitton, men jag är inte riktigt som alla andra i min ålder. Det tål att kluras på i alla fall. Nu ska jag ringa Lina och sedan bege mig in till staden.

Dessutom tycker jag om att läsa bloggar, så fortsätt med det tack.

På återseende/
Karre.

1 kommentar:

macko sa...

Haha, du och ja karre är precis likadana, en hemmakväll med päronen är fan najs (: