onsdag 29 april 2009

sol och bonnabränna,

Så kom då den efterlängtade värmen, och den kom med besked! Jag kände att Converse och svart t-shirt inte var helt rätt klädval denna dag. Kulturveckan bjöd idag på lite små trevligheter, dock inte inräknat mjölk-hivet då jag har svårt att finna det underhållande i att se på när folk spyr. Jag hade även ett mycket intressant möte med min psykolog idag. Det är alltid kul när man hittar orsaker till varför man är som man är. Eller kul och kul, kusligt är nog rätt ord. Efter skolan blev det en långpromenad genom Borås då jag inte var sugen på att sitta inne på ett gym och träna idag kände jag att det blev ett hyfsat substitut. Under denna promenad förbannade jag mig återigen över klädvalet då svetten bokstavligen rann om mig. Men med Kent i lurarna blev den 55 minuter långa färden ganska trevlig. Morgondagen kommer att bli bra. Det är sista dagen på veckan, det är förhoppningsvis bra väder, och framför allt; USA-folket kommer hem!

2 kommentarer:

mia sa...

Saknar dig! Ska pa satt och vis bli skont att komma hem..

karin. sa...

kom hem nurååå!