fredag 17 april 2009

och i mitt växthus är jag säker, där växer avund klar och grön,

Äntligen helg! Även om denna vecka då rakt inte varit den mest hektiska rent studiemässigt så är jag ändå helt utmattad. Helgen har jag inlett med att se klart den sjätte och sista säsongen av L-word. Måste säga att jag är lite besviken, både på avslutet och själva säsongen. Det kändes inte genomtänkt, som man de hade skrivit ihop den lite snabbt över en helg. Hursomhelst ska jag ändå se den ihop med Mia när hon väl kommer hem från USA. Och på tal om det så är det nu bara typ två veckor tills dem kommer hem! Det är lycka om något.

I helgen blir det en hel del plugg förmodligen. Ska in till stan en sväng och kika kläder till studenten ihop med min syster imorgon var det tänkt, och på söndag är det seriepremiär i Halmstad! Det blir nog en fin helg det här!

Jag tror att det vankas grill ikväll, i alla fall tyder röken som kommer in i mitt rum på det.
På återseende.
/Kaorin.

Inga kommentarer: