tisdag 28 april 2009

maybe i'm working to hard,

Jag inledde min kulturvecka idag eftersom jag inte var i skolan igår. Måste dock erkänna att det inte var något vidare drag. Kanske mycket beroende på vädret, vart tog den strålande solen och de tjugo graderna som utlovats vägen egentligen? Funderade ett tag på att bege mig till Rya Åsar ikväll där den traditionella Bäckängfesten äger rum, eller "naturvårdsafton" som de så lämpligt valt att kalla det. Kvällens träning drog dock ut på tiden längre än väntat, och då stress inte är riktigt min grej, blev det ännu en kväll i sängen med datorn i knät. Imorgon är det onsdag och bara en jävla dag kvar tills USA-folket kommer hem! Saknaden är nu enorm så det ska bli fantastiskt att träffa dessa människor igen. I övrigt finns det kanske inte så mycket mer att rapportera från mitt vardagliga liv, borde kanske slå till på ett filosofiskt inlägg snart som lite omväxling. Men vi får se hur det blir med det.

På återseende.

Inga kommentarer: