fredag 24 april 2009

en pinsam dröm,

Dessa drömmar. Efter att jag hade kommit hem från skolan (och tryckt i mig en Magnum strawberry white, jag var tvungen att se om den var så fantastisk som alla sade) så däckade jag i sängen. Under de dryga två timmar jag sov så drömde jag en högt spännande dröm. Har ni någon gång varit med om att ni har drömt en lite pinsam dröm om folk som ni känner? En sådan dröm var det i alla fall. Det handlade om en fest i Dalsjöfors tillsammans med en mycket nära bekant. Såhär i efterhand kan jag skratta åt det, men i drömmen var de allvar vill jag lova! Hur som helst är det alltid spännande att fundera över vartifrån dessa drömmer kommer ifrån. Det var nog bara det jag ville säga.

(Glassen får en 4/5 förresten. Speciellt riktat till Lisa.)

1 kommentar:

Lisa sa...

äntligen tog du ditt förnuft till fånga karre! ;)