lördag 14 augusti 2010

celebration,

Jag firar. Inte att det är lördag och inte att jag bara har en arbetsdag kvar innan semester. Nej. För idag är det den 14:e augusti vilket innebär att det var två år sedan jag tog mitt körkort = min prövoperiod är över. Det känns fint faktiskt. Mitt körkort är min hittills bästa investering i livet.

Men jag har även överlevt mina två mardrömspass igår och idag. Det gick faktiskt riktigt fort att jobba idag, men jag har ju så roliga arbetskamrater också. Så imorgon är det bara en normaldag och sedan - semester! Under veckan planerar jag att åka ut till Mackan i skärgården och köpa en iPhone.

Även värt att nämna är att mitt fina fotbollslag (som jag dock inte spelar med för tillfället) vann en liten seriefinal idag och tog åter platsen som serieledare. Det är grymt! Synd bara att jag missade matchen, hörde att det var en riktig rysare.

Inga kommentarer: