torsdag 26 augusti 2010

torsdag,

Löpning en mil om tre veckor känns väldigt avlägset just nu. Jag tog tag i min självdiciplin och gav mig ut på en löptur i förmiddags. 4,75 km på 22 min är väl ändå okej antar jag, men oj vad tungt det gick! Det riktigt krampade i lungorna när jag kom fram. Jag får nog helt enkelt göra upp ett träningsschema framöver.

Igår var jag nere på stan och tog en öl med min jobbarkompis Josefin. Vi satt och tjötade om allt mellan himmel och jord och jag vandrade hem genom ett regnigt Borås vid halv ett i natt. Väldigt bra tjej det där!

Idag har jag ett nytt matlagningsprojekt på gång. Jag har lagt köttet i marinad nu och det ska ligga och dra sig i fyra timmar till.. Känner på mig att det kommer bli riktigt bra! Tänkte svänga förbi fotbollsträningen ikväll också och se om det finns något sug att spela. Jag saknar faktiskt själva träningen en del.

Inga kommentarer: