torsdag 11 september 2008

and you wake up in the morning and your head feels twice the size

Jag kände mig som världens stud när jag entrade portarna till Bäckäng klockan 7.15 i morse. Jag var helt ensam verkligen. Men det var mys. Jag satte mig och pluggade i min ensamhet. Mitt engelska-tal slapp jag dock undan då min röst inte var i toppskick i morse. Istället hade vi tydligen nån jävla skrivning idag. Sedan hade vi inställd svenska så håltimme i fyra timmar var det som gällde. Istället arbetade vi med projektarbetet, idag har vi äntligen kommit på vad vi ska göra. Eller ja, vi tror det i alla fall. Annars har det inte hänt så mycket, var nere på träningen en stund då vi skulle träffas lite efteråt. Jag har en lektion imorgon, det gillar vi.

This Is The Life - Amy MacDonald

1 kommentar:

Anonym sa...

va slappt det verkar vara på bäckäng nu för tiden =P hehe men det är ganska udda att vara på bäckäng tidigt inte en käft där hihi