onsdag 10 september 2008

sweet and low

Jag vad hemma från skolan idag. Morgonen inleddes mycket spännande att försöka hitta min röst. Den hade på något mirakulöst sätt försvunnit under natten. Men efter en timme eller så lyckades jag väsa fram ett ord. Härligt! Idag har jag faktiskt pluggat. Visserligen satt jag precis och hade panik över mitt engelska-tal som skulle varit klart igår. Men nu är jag klar. Nu gäller det bara att lära sig det utantill tills imorgon bitti klockan åtta. Mmm. I övrigt har jag haft en mysig musikdag där iPoden har gått på högvarv. Augustana, Coldplay och Death Cab har slagits i toppen. I like it. Tack Juanito.

som i slow-motion...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Min röst försvinner aldrig! Det hade jag tyckt varit coolt om det hade hänt någon gång.. Händer alla utom mig :( Haha :D Hoppas det är bättre med dig ändå ;)

Anonym sa...

Idag är lisa mycket flummig av sig hon skriver som jag gör just nu med pekfingrarna. Det låter mycket lustigt hähä kanske är det så att andra störs?? Hehehehe

karin. sa...

Ja, lisa är verkligen helt knäpp idag. ja, typ killen i piké på andra sidan bordet. borde vi säga till lisa eller? det är ju nästan pinsamt juuue. puz.

Anonym sa...

ehe. får jag lägga mig i den här diskussionen? svar ja eftersom det är mig den handlar om. sluta snicksnacka strunt om mig era mezar! puz.

karin. sa...

oooh! lizzie, jag tror att lizzzzza hotar oss? gud assa, vad gör vi? sss=skriv svar snart. puz.

Anonym sa...

Varsågod, glad att jag kan hjälpa till hehe, samtidigt vet jag att det fattas lite låtar hihihi...
Sen vet jag inte med den låten du har som rubrik är min favorit på det nya albumet =P puss och kram