söndag 7 september 2008

en helg i september

Gårdagen. Trevlig med kostsam. En tur till stan med min syster kostade som vanligt en hel del, men jag är nöjd. Kvällen. Förfest hos Carro, trevligt måste jag säga. Himla trevliga människor. Linn glömde sitt pass men löste naturligtvis situationen på sitt egna lilla vis. Sedan ner till stan. Träffade Sanne med hennes norrländska vänner på bussen, nice. Köade till trägår'n, kom in efter ett tag. Väl inne träffade vi på typ halva våran klass, mycket bra. Spenderade några timmar på krogen med diverse människor och hade allmänt trevligt. Mina vänner åkte ifrån mig vid ett-tiden, fick lite smått panik hur jag skulle ta mig hem. Matilda blev kvällen hjälte som ordnade skjuts till Norrmalm och dessutom sällskapade mig. Hon åkte hem vid tre, istället kom Tina och sällskapade. Somnade halv fem. Idag mår jag fint.

Inga kommentarer: