torsdag 18 september 2008

när ord inte räcker till

Ja, vad säger man. Ord räcker liksom inte till för att beskriva den jävla konserten vi var på igår. Antagligen det bästa jag har, och kanske kommer, uppleva i livet. Coldplay överträffade sig själva gång på gång och när man inte trodde att det kunde bli bättre så blev det det. Allting var perfekt och när hela Globen på 14.000 pers tillsammans sjunger melodin till Viva La Vida, eller när Coldplay springer ut i publiken och spelar The Scientist på akustisk gitarr tror jag att varenda människa fullkomligt älskade Chris Martin. Jag får rysningar över hela kroppen när jag lyssnar nu på morgonen. Det enda jag kan säga är tack Coldplay, för fy fan vad ni krossade allt.

1. Life in technicolor
2. Violet hill

3. Clocks
4. In my place
5. Speed of sound
6. Cemeteries of London
7. Chinese sleep chant
8. 42
9. Fix you
10. Strawberry swing
11. God put a smile upon your face/Talk
12. The hardest part
13. Postcards from far away
14. Viva la vida
15. Lost!
16. The scientist
17. Death will never conquer
-----------------------------------------
18. Politik
19. Lovers in Japan

20. Death and all his friends
-----------------------------------------
21. Yellow

Fix You/Chris Martin

1 kommentar:

Anonym sa...

Guud vad häftigt! Måste varit helt sjukt! HejaHeja :D:D