måndag 15 september 2008

i used to rule the world

Jag hade lite tid över så jag tänkte skriva ett snabbt inlägg om helgen. Lördagen blev trevlig med kostsam. På dagen inhandlades diverse saker till mitt rum och på kvällen blev det utgång med Jossan och Elin. Jag skiljde mig dock från flocken när det gällde valet av krog men jag hade trevligt ändå. Igår var det först överlevnad av den välkända dagen-efter-morgonen som gällde. Det gick dock mycket smärtfritt och jag var helt återställd runt två. Vi tre tog jag bussen till stan och satt sedan och väntade på Lina i typ fyrtio minuter. Vi tog tåget till Göteborg och tittade på Patrik 1,5. Det var det bästa jag har sett på länge. Filmen hade allt. Runt halv tio åkte vi tillbaka till Borås och hemmet.

Just nu sitter jag och fördriver tid. Om typ en kvart ska jag ta en promenad till Borås Bil för att hämta bilnycklarna hos pappa. Sedan blir det svängen om Teknis för att hämta upp Hanna, Lisa och Linn. Och sedan alltså en tur till Gällstad. Nu måste jag göra mig i ordning.

puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi det vart trevligt idag hörru! =)