tisdag 9 september 2008

sweep the streets I used to own

Dagen började mindre bra med att jag försov mig 50 min. Det hela resulterade i att jag fick springa till bussen och hann i sista stund slänga ner två mackor i väskan. Jag kom dock över den lilla incidenten ganska fort tack vare trevligt sällskap på bussen. Eftersom jag mådde skit igår satsade jag på att överleva förmiddagens lektionspass då dessa bägge var väldigt viktiga. Överraskande nog så bjöd samhällskunskapen på en riktigt rolig lektion, det gillar vi. Efter att ha även ha avklarat filosifin inmundigade jag dagens lunch, sjukanmälde mig och åkte hem. Jag gjorde rätt val känner jag eftersom mina stämband inte längre är användbara. Förvånande nog fick jag sällskap av Jossan på bussen hem, det är väl första gången i historien som hon slutar innan tolv. Det hela uppskattades i alla fall. Ikväll har det inte hänt speciellt mycket. Jag gjorde ett tappert försök att få ordning på mitt rum men jag gav upp efter en halvtimme när tvättkorgen nådde sin maxgräns. Istället tittade jag på film som slutade med att huvudpersonen dog. Jag tycker allt fler filmer slutar på det viset numera. Usch nej, länge leve det klassiska slutet när det omaka paret till slut får varandra. Nåja, nu ska jag inte uppehålla er mer.
puss!

Viva la Vida - Coldplay

Inga kommentarer: