lördag 27 september 2008

håkan

Igår gick den årliga Håkan-på-Liseberg-konserten av stapeln. Lina, Emmy, Stina, A-k, Elin och jag åkte från Borås vid 18.45. När vi anlände till Liseberg var det kö typ hela vägen bort till korsvägen. Klockan var då tio i åtta och vi tänkte att fan, vi kommer missa honom. Jag vet inte hur det gick till men vi smet förbi hela kön och tre minuter senare var vi inne på Liseberg. Jag avlägsnade mig från flocken och letade upp Juan och Angren i publiken. Det var nog dagens lycka att få träffa dessa bägge igen. Håkan drog igång och efter fem låtar skulle jag leta upp Lina och gänget. Det visade sig vara en omöjlighet så jag gick ut från konserten efter en halvtimme för att stå ensam längst bak. Det gjorde dock inget då jag för en gångs skull tyckte att Håkan var riktigt dålig igår. Det var ingen fart i låtarna och han hade väldigt dåligt låtval. Det var inte alls den gamla vanliga Håkan och för första gången får han inte mer än en tvåa på sin höjd av mig. Efteråt skulle folk ut på krogen men jag var sjukt trött så jag åkte hem med Mia. Men som sagt, jag var besviken på Håkan och jag var nog inte ensam.

1 kommentar:

Anonym sa...

han gjorde kanske lite fel låtval. han kunde bytt ut vissa. men han var väldigt bra ändå! :D