tisdag 16 september 2008

doktor glas

Just nu är det jävligt stressat. Jag är hemma från skolan idag, igen. Jag mådde piss igår och kände att det satt i idag också. Inte värt att riskera något inför imorgon även om jag verkligen var tvungen att gå till skolan idag. Jag vågar inte ens tänka på vad jag missar idag. Istället sitter jag här med våran uppsats som vi ska lämna in på fredag. Det är i religion och filosofi och grundar sig i en bok vi har läst samt vad vi lärt oss de senaste veckorna. Saken är att hela boken är ett stort jävla flum och man måste koncentrera sig till tusen när man läser den, något som jag naturligtvis inte har gjort. Jag har heller inte ens läst ut den. Jag satte mig och försökte skriva lite men ju mer jag försökte desto mer insåg jag att jag typ är tvungen att läsa om hela boken. Och när ska jag hinna det? Imorgon är jag borta hela dagen och på torsdag kommer jag vara helt död så det lär inte bli mycket gjort. Svaret är alltså att jag måste hinna läsa igenom hela boken plus skriva uppsatsen idag. Mmmm!

Men hur som helst, Coldplay imorgon!

Inga kommentarer: