fredag 12 september 2008

hallå, hallå, har du blivit stum?

Sådär, nu har min irritation och mitt allmänna depptillstånd lagt sig och jag känner mig mycket piggare. Ikväll blir det hemmakväll med mina kära föräldrar, ja. Jag tycker faktiskt att man ska ha sådana stunder även om man nu anses vuxen. Annars ser helgen ganska trevlig ut tycker jag. Om nu mitt hälsotillstånd tillåter så blir det fest och utgång med Jossan och annat folk imorgon. Dessutom en fotbollsmatch att åskåda. På söndag blir det Göteborg och bio med Lina. Natten spenderas på hemmet och på måndagen blir det roadtrip till Gällstad med Hanna, Lisa och Linn. Hoppas att Hanna kryar på sig en massa nu i helgen så att hon kan följa med! Dessutom ska jag klämma in lite plugg hade jag tänkt. Jag ska inte säga för mycket eftersom jag av erfarenhet att det aldrig brukar bli som man planerat. Men nåt liknande hoppas jag på i alla fall. Nu ska jag försöka få tag på Mia om hon inte är upptagen med annat. Vad som är skit är att mina hörlurar till iPoden har gått sönder så jag är handikappad.

puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Patrik 1,5 var bästa filmen på länge!! hoppas ni ska se på den!

karin. sa...

haha, ja det ska vi! :D