onsdag 4 mars 2009

dom får ingen belöning men dom kräver ingenting, dom bara gör biter ihop och håller käften.

Jag känner mig fri. Fri från allt vad skola heter. Från och med nu och en vecka framåt ska jag försöka att släppa allting och bara njuta. Imorgon klockan 04.00 bär det av till Portugal! Jag och Linn hade vår sista lektion med vår mellanstadieskola idag, jag kom hem för en stund sedan. Det kändes lite vemodigt att lämna alla dessa underbara elever. Jag kan inte säga annat än att jag är mäkta imponerad, jag kunde då inte hälften så mycket som dem när jag gick i sexan. Otroligt nöjda är vi alltså.

Jag ska ut och gå med Jossan senare ikväll eftersom det förmodligen blir sista gången jag träffar henne på två månader. Hon åker iväg till USA dagen efter jag kommer hem från Portugal den tokan! Annars blir det packning och annat ikväll. Det kommer att bli grymt det här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan Karin. Jag sakar dig redan... :(

karin. sa...

jag saknar dig redan :(