torsdag 19 mars 2009

oh, i guess they call it spring,

Åh, snacka om att våren är på väg och snacka om att den gör alla på bra humör (mig inkluderat). När man äntligen kan dumpa vinterskorna för att flasha med sina vita converse. När man kan sola på trappan utanför skolan på rasterna. När man kan springa till Comerce utan att ha jackan på. Det är lycka! Egentligen vill jag bara snöra på mig joggingskorna och springa in våren i varje steg. Ibland krävs det så lite.
You and Me - Gustav Spetz (för den där oförskämt lyckliga känslan)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är helt sjukt vad man helt plötsligt kan tycka allt är roligt bara för att solen har tittat fram lite. Plugga är till och med roligt nu.. ellr det kanske var att ta i lite..

karin. sa...

eller hur! haha, nja man kanske inte ska överdriva.. men det är inte riktigt lika motigt helt klart.

mia sa...

Ah det ar sa skont att du ar pa bra humor Karin! Och jag saknar dig ska du veta.. Hall kvar den bra kanslan ;)

karin. sa...

mitt humör lär inte bli sämre när du kommer hem. jag saknar dig.