fredag 20 mars 2009

walking on a dream,

Våren håller i sig och likaså mitt goda humör. Jag hade väl kanske en liten svacka nu i eftermiddags men efter lite sömn och mat så var jag återställd. För tillfället sitter jag i mitt rum och ser ut över vyerna, det är ingen vacker syn kan jag meddela. Lite som ett tredje världskrig i form av kläder, skolgrejer och tomma kaffemuggar. Jag skickade precis iväg ett mejl till Mia och Jossan, nu börjar saknaden infinna sig på riktigt, och det är sex veckor kvar! Men de verkar leva drömlivet där borta vilket glädjer mig.

Helgen ser ut att bli en sådär nyttig sådan. Jag ska försöka plugga så mycket som möjligt, känner att jag inte riktigt är i fas efter Portugal än heller. Min mor har även planerat in att vi ska ta tag i problemet framtiden på riktigt, det vill säga söka utbildningar och jobb. Men jag ska väl inte klaga över att hon engagerar sig. Imorgon ska jag även kika match på arenen, derby mellan Dalsjöfors och Byttorp. Den bör ni inte missa! Nu ska jag återgå till att försöka lösa den kaotiska situationen på mitt rum.

På återseende!

Inga kommentarer: