lördag 14 mars 2009

stay the night,

Nu känns det som att man har landat från Portugal. Hela gårdagen gick man runt i någon slags dimma där största delen av dagen spenderades på Facebook. Med landningen så kom även ångesten. Den kommande månaden lär bli den mest stressiga jag har upplevt skolmässigt, men jag känner mig ändå taggad. Projektarbetet ska in och sen har vi tretusen andra inlämningar som ska skrivas.

Vad finns det mer att säga? Jossan, Mia och Jasmine har åkt till USA nu. De kommer vara saknade minsann, men med tanke på att jag inte kommer vara kontaktbar på grund av stress så ska det hela nog gå relativt smärtfritt. Nej, det är väl bara att sätta igång antar jag.

På återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig! Det racker att veta att du inte ar nara =( Sag att du hade haft det bra i Portugal! Sa harligt for dig! Vi hors! PUSS