söndag 29 mars 2009

a fighter like no one else,

Jag insåg tidigare idag att jag till min stora bestörtning inte hade varit utomhus på hela dagen igår. Det vill säga, över 24 timmar innanför dessa väggar. Jag kände mig så fruktansvärt onyttig. Men nu har jag kompenserat det med stavgång 1 mil tillsammans med min mor. För att utvärdera helgen så har jag faktiskt fått gjort en hel del. Jag har pluggat, jag har bestämt vilken modell jag ska ha på min balklänning och jag har hittat en utbildning som jag förmodligen kommer att söka. Så nu jäklar! Om en stund ska vi hämta pappa på Landvetter, annars blir det väl till att fortsätta plugga resten av dagen.

På återseende.

2 kommentarer:

Hanna sa...

jäklar vad du har vart effektiv va äre för utbildning och vad äre för balklänning? =)

karin. sa...

haha visst var jag :) hm, det är en ganska bred utbildning, lite krångligt att förklara här. men det handlar om personalutveckling typ. och min balkläning är väl, ganska vanlig. jag är en hejare på att förklara sånt ^^ jag kanske lägger ut en bild lite senare.