söndag 1 mars 2009

i'm sorry for having no faith in me,

Gårdagen var händelserik. Vi hade match på arenen som gick mycket bra, vi vann med 5-0. Jag fick spela sista tjugo och jag är ändå ganska så nöjd med min insats. Efter det var det Defiant Age releasespelning på Rockborgen. Och det var så himla bra. Jag var en mycket stolt vän! Deras skiva går nu på repeat. Efter spelningen blev det pizza och mys med Lisa och Kasper. Väldigt bra människor det där. Innan jag åkte hem tog jag svängen förbi hemmet för att hälsa på Lina och hennes vänner hemifrån som var där och hälsade på.

Idag blir det plugg hela dagen lång. Ska snart åka iväg till stan för att gå på gudstjänst. Vi gör ett grupparbete i religionen och då ingår det att gå på en sådan. Jag ska filma också vilket kan bli högt intressant. Linn kommer hit ikväll med för projektarbetet och utprovning av banandräkter. Det verkar som om hon kör stenhårt på detta. Suck. Men det kan bli kul. Nej, nu måste jag gör mig i ordning.

Inga kommentarer: