måndag 16 mars 2009

oh take me back to our good days,

Jag orkade för en gångs skull pallra mig upp och iväg till morgonträningen i morse. Det var inte alls så motigt som jag hade föreställt mig. Samvetet sattes direkt på prov efter den eftersom det var föreläsning i aulan om demokrati som jag egentligen borde infunnit mig på, vilket jag inte gjorde. Jag kan nu bara hoppas och be att min samhällslärare inte grillar oss imorgon för då lär jag vara rätt körd. I övrigt blev det projektarbete hela dagen, vi kom faktiskt en bit och skrev klart stora delar av metoden. Så nu så. Kalla mig konstig, men jag tycker att det är ganska kul att jobba med projektarbetet. Kanske tack vare Linn som alltid förgyller på sitt sätt. Och där tog det stopp för fantasin idag.

Vissa människor gör mig bara så jäkla glad.
Och Life In Technicolor såklart.


1 kommentar:

Anonym sa...

haha ja jag förhyller på mitt sätt och du på ditt hihi