tisdag 31 mars 2009

and behind closed eyes, I cannot make them go away,

Dagen var ganska så behaglig faktiskt med en inställd lektion och eget arbete i den andra, vilket innebar att jag slutade kvart över elva, att jag sedan inte kom hem förrän halv tre är en annan historia. Veckan är hektisk, ett litet glädjeämne i all stress var dock att våra studentmössor kom idag. Det börjar närma sig på riktigt nu! När jag kikade igenom min kalender för någon vecka sedan såg jag till min stora glädje att jag inte hade något inplanerat under lovet. Nja, let's just say att det inte riktigt är lika tomt längre... Men det är väl bara att kämpa på för efter lovet kommer vi att vara helt lediga varenda måndag! (förutom morgonträningen då). Det är i alla fall något att jobba för.

Nu ska jag fortsätta att skriva om Latinamerika (Jag brinner av intresse. Faktiskt.)
/k.

Inga kommentarer: