tisdag 22 september 2009

en basilusk som växer,

Jag fick mina provsvar idag och det var tydligen något fel på mig. Enligt läkaren var det en basilusk som växer och som kan behandlas med medicin. Känns lite scary men förhoppningsvis är det inget allvarligt.

I morse åkte jag tillbaka till Växjö igen, jag börjar inse mer och mer att jag faktiskt tycker om att åka tåg. Det är så fridfullt på något sätt. Idag har vi genomgått en library tour och en föreläsning om sambandet mellan globalisering, jämställdhet och mänskliga rättigheter. Klurigt! Om en och en halv vecka har vi vår första tenta och jag är allt annat än förberedd för den. Det känns som att det blir plugg 24/7 kommande vecka. En utmaning för självdiciplinen alltså. Men man ska väl känna att man lever.

Kanske inte så kul att läsa om mina dagar i detalj, men jag tror nog att en av mina läsare uppskattar det i alla fall.

5 kommentarer:

mia sa...

i do :)

Lisa Andersson sa...

jag med! det är ju så man får skriva för att man ska kunna ha lite koll på varandra. jag vill ju veta vad du gör för shöven!

Anonym sa...

vadå en?! Att du aldrig lär dig kaxet :)

Linn sa...

Klart man vill veta i detalj vad du gör! :D
jag hoppas på paris kompis, kolla in datumen!

Elin sa...

Jag med, jag med! (Hoppar och viftar)