tisdag 1 september 2009

sicko,

Det är dag två på nollningsveckan och egentligen skulle jag nu befinna mig på Campus för en fotojakt eller nåt sånt. Istället sitter jag på mitt rum nersjunken i en fåtölj med näsan helt igentäppt och en något hög kroppstemperatur. Natten tillbringades med att dricka te och knapra alvedon. Jag hoppas dock på en förbättring eftersom jag måste pallra mig ner till skolan vid tre-tiden för inskrivning. Innan dess blir det en tur till apoteket och Ica. Utgången ikväll ligger nog dock i farozonen, men som sagt. You only live once!

3 kommentarer:

MR sa...

krya på dig karre, jag tror jag åkt på samma =(

Lisa Andersson sa...

uscha barre, hoppas du snabbt blir bättre! hoppas vi kan prata snart. puss.

karin. sa...

ja, fyyy :( krya på dig!!

yes lisa, hoppas att resan går bra så får vi prata så fort vi hinner! ha det fint. puss