onsdag 30 september 2009

men snart så ska jag hitta vem jag är,

Klockan är strax efter halv tolv och jag har inga planer på att gå och lägga mig ännu. Kroppen är full av energi, förmodligen beroende på de dryga fem koppar kaffe jag har hivat i mig under dagen. Egentligen borde jag använda min energi till att plugga, men då samtliga dagar i veckan har tillbringats till just detta så behöver jag en liten paus. Det börjar bli lite tjatigt kan jag tänka, att bara läsa om hur mycket jag pluggar man tyvärr kan jag inte delge er något mer underhållande. På fredag äger alltså mitt livs första tenta rum, jag är inte så nervös utan jag ser det som en testomgång. Det fina med tentor är att man får göra om dem hur många gånger som helst.

Jag vill kunna spela gitarr.

2 kommentarer:

Linn sa...

Lycka till! :)

Maria sa...

På a) svarar jag: lycka till
på b) svarar jag: jag kan lära dig
puss