onsdag 2 september 2009

feber, förkylning och inställt,

Natten till idag var väl inte en sådan som man gärna upplever alltför ofta men som man tyvärr råkar utför ändå. Med feber och en rejäl förkylning sover man inte särskilt gott. Hur som helst så pallrade jag mig upp i morse vid halv nio, åt frukost, tryckte i mig en alvedon och cyklade till universitetet. Väl där fick vi reda på att dagens första föreläsning (eller informationsträff snarare) var inställd så vi fick snällt bege oss hemåt igen. Jag är glad att jag inte var ute igår kan jag meddela. När jag nu har fyra timmar att slå ihjäl så hade det varit alldeles strålande om jag hade haft den bok som vi ska läsa 150 sidor i tills på måndag, men eftersom jag beställde den igår så lär jag få sträckläsa i helgen istället. That's life.

Min klass är rätt så skum för övrigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer smarta mammatips:
Plan 1: Uppsök ett bibliotek och se om det går att låna boken!
Plan 2: Se om Fia lånar ut sin så länge. KRAM mamma

Lisa Andersson sa...

jag vill höra mer karre! skype?