onsdag 14 oktober 2009

flytt och jobb,

Idag så gick min flytt tillbaka till Borås av stapeln vilket alltså innebär att jag nu bloggar hemifrån igen. Min far kom till Växjö vid halv elva och dryga timmen senare var golvet skurat, hyllorna dammade och samtliga ägodelar inpackade i flyttbilen. Det kändes lite vemodigt att åka därifrån måste jag säga, men jag är övertygad om att jag kommer tillbaka dit igen, antingen på besök eller som student. Under städningen ringde de även från sjukhuset och hör och häpna, de ville att jag skulle komma och jobba redan imorgon vilket jag glatt tackade ja till. Det känns lite nervös dock, då det var ett tag sedan jag var där och då det kommer vara dubbelt så mycket att göra nu jämfört med i somras (= mycket stress), men det ska nog gå fint. Ikväll körde jag även ett hårt spinningpass vilket verkligen kändes i kroppen, men det var härligt!

Nu sitter jag här och velar om jag ska tillbringa kvällen med Grey's anatomy eller VM-kvalet. Lösningen blir nog den välkända zappningen.

Detta var även mitt 800:e inlägg.

3 kommentarer:

MR sa...

åh, karin hoppas allt känns rätt! när du kommit iordning hoppas jag vi kan ses en dag?

karin. sa...

jo, men det känns ganska bra faktiskt. bara jag får lite ordning på tillvaron så! absolut, det vore trevligt :) se till och vinn imorgon nu :)

tina sa...

Välkommen hem Karin :D