tisdag 13 oktober 2009

jobbigt beslut,

För er som inte redan tagit del av nyheten så har jag beslutat för att hoppa av min utbildning här, eller åtminstone ta ett studieuppehåll, och flytta tillbaka till Borås. Det beror inte på att jag inte har trivts då jag verkligen har haft skitkul här i Växjö, utan för att utbildningen inte kändes rätt. Dels har jag inte haft den motivation som krävts för att plugga det här programmet och dels för att det inte riktigt var som jag tänkt mig. Det var faktiskt ett ganska jobbigt beslut att fatta för jag kommer sakna människorna här. Det är emellertid mycket möjligt att jag kommer tillbaka hit om något år eller så.

Istället har jag tänkt att jobba, vilket ser ut att gå bra än så länge. Jag ringde om ett jobb i morse och kunde glatt lägga på några minuter senare med ett timvikariat. Planer om att flytta ihop med min älskade barndomsvän Magdalena har också börjat smidas, vi båda är väldigt på idén och ska nu lägga manken till för att det ska bli så.

Nu ska jag packa och senare ikväll blir det tacos med tjejerna i klassen!

Framtida kombos?

3 kommentarer:

Lisa Andersson sa...

låter jättekul karre! gött, du är klok.

Macks sa...

OJA!!! Världens bästa också :)

Macks sa...

OJA!!! Världens bästa också :)