måndag 26 oktober 2009

we are golden,

Det blev inget jobb idag, det känns alltid lite jobbigt att inte riktigt veta om man kan ta en sovmorgon eller om telefonen kommer ringa vid halv åtta. Men idag var telefonen alltså tyst, förutom när alarmet ringde vid åtta. Jag tyckte det var bäst att masa mig upp och ta tag i dagen tidigt. Vilket jag har gjort! Efter att inmundigat en delikat frukost följt av två koppar kaffe har jag nu hunnit med att få iväg en jobbansökan. Jag ska ringa lite senare om ytterligare ett. Två jobbsökningar på en dag anser jag fyller kvoten för hur pass mycket man minst bör anstränga sig som arbetssökande. Andra uppgifter på schemat idag är:

1. En tur till Apoteket för att lämna in ett recept
2. Någon form av träning (tänkte kanske, eventuellt prova på simning idag!!!)
3. Lära mig hur Photoshop fungerar

Inga kommentarer: