fredag 16 oktober 2009

slutkörd,

Det är fredag kväll och jag har kurat ner mig i soffan framför Idol. Jag har varit väldigt dålig på att följa detta populära program så jag ger det en chans ikväll. Om en dryg timma ska jag bege mig in till stan i ovädret för att hämta upp mor och far som roat sig denna afton (lite får man faktiskt ställa upp när man får boende och mat). Jag har knappt varit hemma det senaste känns det som, då jag jobbat två dagar i rad och i princip gått och lagt mig vid nio för jag varit så trött. Nu låter jag väldigt klen, men det är faktiskt en ganska fysiskt krävande arbete jag har. Jag slapp i alla fall att jobba helg vilket känns skönt, även om pengarna hade suttit fint. Jag har inte heller fått några tider i nästa vecka men jag skulle tro att det kommer. Dock börjar jag känna av min hals igen men vi får hoppas att det inte är något allvarligt.

Imorgon blir det fotboll, a-laget har sin sista seriematch vilket jag med nöje kommer att åskåda. Antar att suget efter att få lira kommer att öka radikalt under de 90 minuterna på läktarplats, men jag gillar't!

1 kommentar:

Elin sa...

Välkommen till arbetslivet!