måndag 19 oktober 2009

if you only once would let me,

Gårdagen tillbringades i en originell söndagsanda med höstpromenad, slöande i soffan och jobbsökande. Jag hade tänkt att jag skulle dra en vända på stan idag och besöka arbetsförmedlingen och lite andra ställen, men så blev det icke. 07.38 i morse ringde de från jobbet och frågade om jag kunde hoppa in och jobba idag. Med nyvaken stämma tackade jag ja och timmen senare satt jag på bussen. Det var en bra dag på jobbet idag, även om jag fick vara på min hat-station som var mer kaotisk än någonsin.

Ikväll ska jag skriva lite mer jobbansökningar och lyssna igenom Mika's nya album.
På återseende.

2 kommentarer:

Lisa Andersson sa...

nu är det alldeles för längesedan vi pratade karre! skypa snart?

Linn sa...

men karin, uppdatering tack! :)